klantenservice

klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of
dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U
kunt mailen naar: info@afplakshop.nl. wij beantwoorden uw klacht doorgaans binnen 24 uur

 

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

zakelijk

bent u een zakelijke klant en wenst u een grotere bestelling te doen of een eventuele samenwerking aan te gaan met de producten die wij verkopen dan kunt u ons een email sturen naar: info@afplakshop.nl wij reageren over het algemeen binnen 24uur

 

levertijd en verzendkosten

levertijd: wij verzenden de gemaakte bestelling na betaling doorgaans binnen uiterlijk 2 tot 3 werkdagen, er vanuit gaande dat de bezorg dienst de bestelling de volgende dag na verzending levert kunt u uitgaan van een levertijd van maximaal 4 werkdagen.

 verzendkosten: de verzend kosten tot een gewicht van 20 kg bedragen €7,50. Komt uw bestelling boven dit gewicht uit nemen wij contact met u op. en kan er eventueel een extra bijdrage in rekening gebracht worden.